Оплата та доставка

Оплата

Оплата здійснюється накладним переводом, тільки після того як покупець отримає товар у відділенні компанії перевізника, впевнившись перед цим, що товар відповідає його вимогам та бажанням. Якщо покупець обрав доставку посилки кур’єром, то вартість покупки він сплачує безпесередньо кур’єру накладним платежом готівкою або у додатку компанії-перевізника за допомогою картки.

Доставка

Посилки ми відправляємо за допомогою компанії-перевізника “Нова пошта”. Ви можете обрати найбільш зручний варіант отримання товару. Компанія-перевізник забезпечує можливості адресної доставки кур’єром або отримання посилки самостійно у відділенні.

Строк доставки зазвичай займає 1-3 робочі дні. Вартість доставки сплачує покупець. Вона залежить від ваги посилки. Ви можете ознайомитись із тарифами перевізника на його сайті. Крім того за допомогою сайту “Нової пошти” та/або відповідного додатку можливо контролювати місцезнаходження посилки для чого необхідно в спеціальну форму ввести номер накладної, який ми повідомляємо клієнту одразу після відправки товару.

Зверність увагу, що посилку потрібно забрати з відділення компанії-перевізника не пізніше 5 днів з моменту її прибуття. Оскільки після спливу цього періоду, ви щоденно сплачуватимете 5% від вказаної в накладній вартості товару за зберігання. Якщо посилка довгий час знаходиться на складі компанії-перевізника ми зв’язуємось із вами для вирішення її подальшої долі.

Обмін і повернення

Кожний покупець нашого магазину захищений згідно із нормами та положеннями Закону України “Про захист прав споживачів”, у відповідності з яким на протязі 14 днів з моменту придбання можливо здійснити обмін або повернення придбаної речі. Обмін вважатиметься дійсним, якщо всі умови, передбачені законом, будуть виконані у повному обсязі.

Якщо товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором або іншим адекватним параметрам, покупець може повернути виріб чи обміняти його на іншу модель, за умови якщо річ не носилась та не використовувалась, товар збережений в ідеальному стані, всі ярлики та бирки є цілими. Якщо товар підлягає обміну, всі витрати за пересилку виробу в такому випадку покладаються на покупця.

Якщо на товарі наявний виробничий дефект, покупець також має можливість повернути його чи здійснити обмін на аналогічну модель без недоліків на протязі 14 днів, за умови, що такий товар наявний на складі. Всі витрати на пересилання товару ненадійної якості ми беремо на себе. Такі випадки стаються вкрай рідко, оскільки ми ретельно підбираємо асортимент та перевіряємо його якість перед відправкою покупцю.

Якщо недоліки з’явились на товарі внаслідок неправильного або неакуратного використання, то такий товар наш магазин до обміну не приймає і вважає його зіпсованим. Всі випадки обміну чи повернення товарів руглються відповідно до діючого законодавства України.

Для оформлення повернення покупцю потрібно зв’язатись із нами за телефоном для уточнення всіх необхідних деталей.